فروش تجهیزات دفاع شخصی

مجوز رسمی از مرکز انتظام ناجا

احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است و این احساس با مجهز شدن به تجهیزات حفاظتی میسر می گردد تجهیزات دفاع شخصی شامل افشانه (اسپری فلفل) و شوکر می باشد که دارا بودن این اقلام باعث قوت قلب دارندگان آن می شود. یک پزشک در مطب بایدآرامش داشته باشد که با تجهیزات دفاع شخصی با مجوز این آرامش را میسر می سازد. در این رابطه متقاضیان از جامعه هدف می توانند درخواست واگذاری و خرید شوکر و افشانه نمایند.

نیروهای حراست کلیه دستگاه ها با ارسال معرفی نامه می توانند مجهز به شوکر شوند. شوکرها دو نوع است رعد یک و رعد سه که ولتاژهای متفاتی دارد.. پس از تکمیل مدارک مؤسسه، درخواست برای دریافت تجهیزات دفاع شخصی به مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا ارسال می گردد.

پس ازبررسی اسناد و مدارک توسط مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا ، کارت مجوز حمل افشانه و شوکر صادر و از طریق مؤسسه به متقاضیان تحویل می گردد. مجوز صادر شده به مدت 2 سال اعتبار دارد و پس از آن باید تمدید شود. توجه کنید قبل از پایان مدت اعتبار مجوز نسبت به درخواست تمدید اقدام کنید زیرا استفاده از شوکر و افشانه بدون مجوز تبعات قانونی در پی دارد.

هنگام تحویل تجهیزات به متقاضیان توسط کارشناس مؤسسه آموزش و نحوه استفاده از شوکر و افشانه به متقاضیان داده می شود و همچنین دستورالعمل نحوه استفاده و ممنوعیت و محدودیت ها به آنها تحویل می گردد.

برای درخواست تجهیزات دفاع شخصی شامل شوکر و افشانه دو نوع مدارک مورد نیاز است:

الف) مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی

ب) مدارک صلاحیتی شامل گواهی عدم سوءپیشینه ، کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه و گواهی سلامت از متخصص اعصاب و روان یا روانپزشک

وکلای دادگستری بر اساس حرفه ای که دارند الزام به حمل و استفاده از تجهیزات نظامی دفاعی دارند.

توجه داشته باشید که تجهیزات دفاع شخصی شامل اسپری و شوکر تحت پوشش بیمه باشند که اگر اتفاقی افتاد شرکت بیمه پشتیبانی لازم را انجام دهد. علاوه بر وکلا صرافی ها نیز ضرورتدارند نسبت به خریداری تجهیزاتدفاع شخصی با مجوز اقدام کنند. عناصر مهاجم به جهت نوع شغل صرافی ها منتظر فرصت هستند با تهیه تجهیزات نظامی انفرادی این فرصت را از آنها بگیرید.

طلافروش ها همیشه در معرض تهاجم بوده اند و استفاده از این تجهیزات شامل شوکر و افشانه در پیشگیری از سرقت نقش مهمی ایفا می کند. توجه داشته باشید افشانه های موجود در بازار غیر مجاز هستند و بکارگیری و حمل آنها مجازات قانونی به دنبال دارد.

گروه هدف مرجع تایید کننده
حراست های دستگاه های کشوری حراست کل کشور

جامعه پزشکان نظام پزشکی

وکلای دادگستری کانون وکلاء

صرافیها بانک مرکزی

طلافروشها اتحادیه مربوطه

فرش فروشان اتحادیه مربوطه

سردفتران رسمی دادگستری کانون سر دفتران

بازرگانان و اعضاء اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی

فروشندگاه اشیای قدیمی و صنایع دستی اتحادیه مربوطه

هتل دار ان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

رانندگان خودروهای بین شهری اتحادیه مربوطه

باشگاه های ورزشی بانوان اتحادیه مربوطه

آرایشگاه های بانوان اتحادیه مربوطه

مدیران و متصدیان جایگاه های سوخت ( فقط افشانه) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

کارشناسان رسمی دادگستری کانون کارشناسان رسمی دادگستری

حتما از موسسات مجاز دارای رتبه یک و دو این اقلام دفاعی را تهیه نمایید.


فایل ها برای دانلود

لینک های بیشتر

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
3/6
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

طراحی سایت