تقدیر از نگهبانان پروژه صبانفت

تقدیر از پلیس‌یاران مؤسسه

 

 در تاریخ 1400/04/02 به دعوت مدیریت محترم منابع انسانی شرکت صبانفت پلیس‌یاران این مؤسسه به جهت عزت نفس و قبول نکردن رشوه و همکاری جهت مقابله با سوء استفاده برخی عناصر سودجو، جلسه تقدیر از نیروها در سالن جلسات شرکت صبانفت برگزار شد. در این جلسه مدیرعامل مؤسسه حفاظتی مراقبتی حریم ایمن ثاقب جناب آقای ولی‌الله ولی پور و عضو هیئت مدیره مؤسسه آقای محمدصادق روزبهانی حضور داشتند و از پلیس‌یاران به شرح زیر با اهداء هدیه و لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

سرپرست حراست صبانفت جناب آقای محمد اسداللهی

پلیس‌یار آقای محمد سلیمانی

پلیس‌یار آقای حامد محمد علی نژاد

وجود چنین نیروهایی در مؤسسه باعث مباهات است و با وجود تنگناهای مالی و شرایط اقتصادی جامعه این عزیزان پیشنهاد وسوسه کننده عناصر سودجو را نپذیرفتند و برگی زرین بر افتخارات مؤسسه افزودند.

 آقای حامد محمد علی نژاد پلیس‌یار پاکدست مؤسسه در جلسه برقرار شده اعلام کرد: "عهد کرده‌ام لقمه حرام به منزل نبرم و شرافتم را به هیچ قیمتی معامله نخواهم کرد."

آقای محمد سلیمانی پلیس‌یار دیگر مؤسسه نیز اعلام کرد: "از خدمت در مؤسسه بسیار خرسند هستم و از اینکه تلاش‌هایم توسط مدیران دیده می شود احساس رضایت دارم."

این دو پلیس‌یار نمونه بارزی از خیل عظیم پلیس‌یاران مؤسسه هستند که به حفظ و حراست از دارایی های ارزشمند آحاد جامعه به خدمت مشغول هستند.

شرکت صبا نفت به منظور قدردانی از امانتداری و عزت نفس پلیس یاران و سرپرست حراست، علاوه هدیه نقدی به هرکدام سپاسنامه ای به رسم یادبود اهدا نمود 

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
2/7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

طراحی سایت