حفاظت شرکت هلیکوپتری ایران

حفاظت و حراست

 

       مؤسسه حریم ایمن ثاقب به‌منظور حراست و نگهبانی از مقرهای شرکت هلیکوپتری ایران به مدیرعاملی خلبان قیاسی در بهمن سال 99 اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت مذکور نموده و از همان تاریخ فعالیت حفاظت فیزیکی خود را در مرکز آموزش و دفتر مرکزی آغاز نمود. همزمان حفاظت فیزیکی محل استقرار بالگردها واقع در کردان، کرج، اصفهان، شیراز، اهواز و جزیره کیش متعلق به این شرکت را بر عهده گرفت.

پلیس‌یاران به‌کار گرفته شده در این مجموعه‌ها همگی با تجربه و آموزش‌دیده هستند و نظر به حساسیت و اهمیت مقرهای متعلق به شرکت هلیکوپتری ایران، توجه ویژه‌ای از نظر حفاظتی و امنیتی به این مجموعه معطوف شده است.

نیروهای حفاظتی و نگهبانان این مجموعه با اهمیت، همگی از افراد ورزیده و کارآزموده و آموزش دیده به کار گمارده شده‌اند و نحوه انجام وظیفه مؤسسه مورد رضایت مدیران شرکت هلیکوپتری بوده و عملکرد حفاظتی مؤسسه در این شرکت به‌صورت مطلوب ارزیابی گردیده است. انتخاب این مؤسسه برای ارائه خدمات حفاظتی و گماردن عناصر حفاظتی و نیروهای امین که مورد وثوق شرکت هستند برگ درخشانی در کارنامه مؤسسه می‌باشد که تجربه گرانسنگی در عملکرد ما می باشد. مشاوره حفاظتی و ارائه راهکارها نیز از جمله خدمات این مؤسسه است که در خلال اقدامات به کارفرما عرضه می‌گردد.

در راستای انجام مشاوره حفاظتی به درخواست شرکت هلیکوپتری ایران  از مقر این شرکت واقع در منطقه کردان توسط کارشناس این موسسه جناب آقای محمد اسدالهی بازدید کارشناسی به عمل آمد و گزارش این بازدید میدانی به مدیران شرکت ارائه گردید.

محورهای کارشناسی به شرح زیر به مدیران عالی اعلام گردید:

1-مقدمه شامل اطلاعات و موقعیت و شرایط محل مورد کارشناسی با تهیه تصویر

2-موانع و حصارهای محدود کننده شامل نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و آسیب پذیری ها به همراه راه کارهای مقابله با تهدیدها و برطرف کردن نقاط ضعف و آسب پذیری ها

3-وضعیت روشنایی و دامنه دید نگهبانان و نیروهای حفاظتی

4-وضعیت مانیتورینگ و چگونگی همپوشانی دوربین ها و نحوه پایش مجموعه به صورت تصویری و متمرکز

5-وضعیت استقرار پست های نگهبانی ثابت و تحرک و گشت های حفاظتی و ارائه پیشنهاد جهت افزایش ضریب حفاظتی با حداقل هزینه

6-وضعیت ارتباطی نگهبانان هنگام نیاز و ضرورت از طریق تجهیزات ارتباطی بیسیم

7-وضعیت چینش نگهبانان و شرایط استقرارو نوبت بندی و شیفت نگهبانی با ذکر پیشنهاد های اصلاحی

فایل ها برای دانلود

لینک های بیشتر

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
4/7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

طراحی سایت