حفاظت فیزیکی شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت

نگهبان محله

                     شركت مهندسی و ساختمانی صبا نفت(سهامی خاص)، در سال یک هزار و سیصد و هشتاد و یک با هدف فعالیت در بخش ساختمان تأسیس و پس از طی مراحل رشد و توسعه، اکنون به یكی از کترشركت های بزرگ و فعال ساختمانی در سطح كشور تبدیل شده است. مدیریت و کارکنان این شرکت با توجه آگاهانه به توسعه پایدار و تعالی سازمانی؛ تلاش دارند تا پرانگیزه و استوارتر از گذشته، همچنان مطمئن و سنجیده گام بردارند. شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت بر اساس مأموریت سازمانی و با نگاه به چشم انداز متعالی خود و با توجه به ارزشها؛ ضمن رعایت اصول و استانداردهای علمی و مهندسی و فراتر از آن، با همکاری بهترین مهندسین مشاور و پیمانکاران تراز اول، امكان ارائه و انجام هرگونه مشاوره، طراحی، اجرا، نظارت، سرمایه گذاری یا مشاركت در بخشهای مختلف ساختمانی را دارا می باشد.

           برابر هماهنگی به عمل آمده موسسه حفاظتی و مراقبتی حریم ایمن ثاقب مسئولیت حفاظت فیزیکی از این مجموعه را به عهده گرفت و تاکنون با استفاده از پلیس یارهای(نگهبان) مجرب حفاظت از پروژه های این  شرکت را در سراسر کشور به عهده دارد و با نظارت بر عملکرد نگهبانان  با لطف خدا وظیفه حراست با کیفیت مطلوب به انجام رسیده و امنیت مورد نظر و متناسب با ارزش حفاظتی برقرار گردیده است.

در راستای ارتقای ضریب حفاظتی پروژه های صبا نفت اقدام به تهیه برآورد حفاظتی گردیده که بر اساس اولویت های تعیین شده مدیر عالی شرکت صبا نفت تمهیدات امنیتی لازم را پیش بینی نموده است.
در راستای ارتقای کیفیت خدمات حفاظتی با همکاری کارشناس امنیت سرمایه صبا نفت نسبت به تهیه آیین نامه انتظامات و نگهبانی واحد انتظامات با تشریح فرایندها و شرح وظایف اقدام گردیده و در جلسه آموزشی توسط کارشناس امنیت سرمایه به طور مشروح پلیس یاران توجیه شده اند. جلسه اول توجیهی در تاریخ 24/8/1400  برگزار و نوبت دوم در تاریخ 17/9/1400 هماهنگی گردید
.

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
4/0

دسته ها: اخبارتعداد نمایش ها: 1496

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

طراحی سایت