حفاظت فیزیکی مجتمع تجاری علاءالدین

نگهبان محله


مجتمع تجاری علاءالدین با 1100 واحد تجاری یکی از مجتمع‌های بزرگ و پر رفت‌وآمد تهران است که در خیابان جمهوری نبش حافظ واقع شده است.

این مجتمع با توجه به موقعیت جغرافیایی از نظر رفت‌وآمد و تردد مراجعین بسیار متراکم بوده و روزانه جمعیت فراوانی به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

ازدحام و موقعیت جغرافیایی این مجتمع سبب گردیده که برخی افراد فرصت‌طلب از موقعیت و حجم فراوان تردد افراد بهره‌گیری کنند و اقدام به کسب درآمد از طریق اقدامات غیرقانونی کنند.

از دیگر معضلات این مجتمع افراد معتاد و متجاهر می‌باشد که از شلوغی و تردد سوء استفاده نموده و در محل‌های خارج از دید اقدام به استعمال مواد مخدر نمایند.

یکی دیگر از معضلات این مجموعه، انسداد مسیرهای طبقات، جاگذاشتن وسایل و ویترین در مسیر تردد افراد است که باعث باریک شدن و گاهی مسدود شدن مسیر رفت و آمد شود.

برابر هماهنگی به‌عمل آمده با مدیران مجتمع مقرر گردید حفاظت از محیط داخلی و نظم بخشیدن به داخل مجموعه به مؤسسه واگذار شود. از تاریخ  1400/8/29  پلیس‌یاران این مؤسسه در محل علاءالدین 2 مستقر و از زمان شروع به کار طبق نظرسنجی به‌عمل آمده رضایت کسبه و مدیران فراهم گردیده است.

در اقدامی دیگر مؤسسه نسبت به گماردن بازرس ویژه به‌طور نامحسوس اقدام نموده که پلیس‌یاران را بدون شناخته شدن هویت بازرس ارزیابی نموده و نواقص و معایب و محاسن را به مدیریت منعکس می‌نماید که نسبت به تجزیه‌وتحلیل و رسیدگی به گزارش اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
2/0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

طراحی سایت