مراسم بزرگداشت 10 سالگی موسسه حریم ایمن ثاقب

گزارش برگزاری جشن دهمین سالگرد تاسیس موسسه

هشتم  مرداد ماه 1390 موسسه حفاظتی مراقبتی حریم ایمن ثاقب فعالیت خود را آغاز نمود.

به منظور بزرگداشت دهمین سالگرد تاسیس موسسه در تاریخ یازدهم مردادماه 1400 با دعوت از سهامداران اعضای هیئت مدیره و کارکنان موسسه مراسم جشنی در دفتر مرکزی برگزار شد و از مدعوین پذیرایی به عمل آمد.

مدیر عامل موسسه در این مراسم پیام تبریک دهمین سالگرد را خطاب به حاضرین قرائت کردند که متن پیام به شرح زیر     می­باشد:

پیام مدیرعامل موسسه حفاظتی مراقبتی حریم ایمن ثاقب در آستانه دهمین سالروز تاسیس 

هشتم مرداد ماه 1390، روزی است که موسسه حریم ایمن ثاقب فعالیت خود را آغاز نمود.

بی تردید در فضای گسترده مبادلات تجاری و فعالیتهای متنوع بازرگانی ،حتی برای زندگی با آسایش در جامعه امروزی، امنیت نقش اساسی ایفا میکند و هرگونه فعالیت اقتصادی بدون پشتوانه حفاظتی  ناموفق خواهد بود.

امسال در حالی دهمین سالروز تاسیس موسسه حفاظتی مراقبتی حریم ایمن ثاقب را گرامی میداریم که موسسه به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری سهامداران گرامی ،اعضای محترم هیات مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران عزیز از تلاطمات و فراز و فرودهای گذشته فاصله گرفته است و به رتبه دو ارتقا یافته است.

این روز بهانه ای است که تلاش صادقانه کلیه مدیران و کارکنان و بخصوص سرمایه اصلی موسسه پلیس یاران قدرتمند را ارج نهاده و ده سال حرکت و فعالیت مستمر را در کنار یکدیگر جشن بگیریم. اینجانب لازم می دانم در آستانه این روز بزرگ، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما و خانواده های محترمتان را از خداوند متعال آرزو نمایم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های موسسه برداریم

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
3/0

دسته ها: اخبارتعداد نمایش ها: 1159

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

طراحی سایت